STARI MORSKI VUK NAS JE NAPUSTIO U 71. GODINI NAKON TEŠKE BOLESTI - POČIVAJ U MIRU! - MOJI RECEPTIĆI :)

Breaking

29. 07. 2018.

STARI MORSKI VUK NAS JE NAPUSTIO U 71. GODINI NAKON TEŠKE BOLESTI - POČIVAJ U MIRU!


U splitskoj bolnici, jutros oko 5 sati umro je Oliver Dragojević u 71. godini, nakon borbe s teškom bolešću.


Ovu, za sve nas veoma tužnu vijest, saopćila je Oliverova porodica.

Svi ćemo ga pamtiti, kao jednog od najpopularnijih pjevača u zemljama Ex Jugoslavije, a naravno tu su i njegove mnoge pjesme, koje će nas pratiti i živjeti s nama cijelog života..., "Moj lipi anđele", "Vjeruj u ljubav", "Cesarica", "Nedostaješ mi ti", "Trag u beskraju" i još mnogo drugih pjesama.


Oliveru je prije godinu dana dijagnosticiran rak pluća. Međutim Oliver se nije predavao, prošče godine je čak održao i veličansven koncert, te napunio Sarajevsku Zetru, zajedno sa Gibonnijem.




dalmacija.hr

1 komentar:

  1. Pozdrav, moje ime je Darci Lyne, iz New Jerseya, SAD. Pročitao sam online post-komentar novinara na Los Angelesu koji otkriva kako je trajno izliječio slabu erekciju i brzu ejakulaciju 2 mjeseca nakon što mu je žena ostavila Njega i također je rekao da se dr. NOSA bivšoj ženi vraća nakon dvije godine razdvajanja. Obratio sam se istom dr. NOSA zbog svojih izazova u životu, imam ove Snažne namjere da će stvari raditi za mene, vjerujem u svjedočanstva dokazuju pravi život. Shvatio sam da bi to bilo dobro dijeliti ovdje, jer znam da će to potaknuti i druge.
    Bio sam toliko sretan da naiđem preko BLACK MAGIC SPELLS osobnog kontakta -Email dr.nosakhare@gmail.com
    Nisam siguran da sam to mogao učiniti bez njega. Ja bih se odrekao i vjerovao jer je moj muž vidio nekog drugog i rekao da smo gotovi. Nakon što je Dr.NOSA ručao čaroliju Magic Love, moj muž me zove na mobitel i vraća se kući. Puno vam hvala što ste vratili moj muž kući nakon 3 godine odvajanja. Zauvijek nam duguju. danas svjedočim s radošću i srećom svijetu ... također, možete WhatsApp s njim 2349083639501
    * Ljubavne čarolije Osvojite Natrag Ex ljubavnik
    * Uspjeh i promocija čarolija magije
    * Sretan šarm - POSLOVNI STAR
    * odjeljci - ZAŠTITNA KUĆA
    * prokletstvo
      Rješenje problema s razvodom?
      rješenje za bolesti i bolesti tijela
      politička ambicija?
    duhovno čišćenje
    * Čarobnost plodnosti - VOĆE ŽENA
    * dekretiranje magije, SPLIT LOTTERIJA I WIN-GAMES SPELL
    KONTAKT -Email dr.nosakhare@gmail.com
    također ga možete dodati na program Whats-app: 2349083639501
    https://blackmagicpowersolutions.wordpress.com

    OdgovoriIzbriši